De grote vriendelijke vraagbank

Veelgestelde vragen

Leuk, die platen op maat. Maar hoe werkt dat nou eigenlijk, bestellen op maat?

Kunststof bestellen op maat, is een piece of cake bij Voordeligkunststof.nl! Je kiest als eerste gewenste materiaal, daarna de gewenste kleur en dikte van het materiaal. Daarna voer je de maten in, let wel op: dit is t.a.t. in millimeters. Wij rekenen automatisch de prijs voor je uit, je hoeft alleen nog het aantal aan te geven. Daarna is jouw klus klaar voor het winkelmandje en komt het, nadat wij jouw betaling hebben ontvangen, zo snel mogelijk naar je toe.

Ik wil graag persoonlijk contact met jullie, kan dat?

Ja dat kan zeker! Wij zijn dol op persoonlijk contact. We vinden het fijn als we met je mee kunnen kijken naar jouw klus en om je te adviseren over het juiste materiaal. Je kan contact opnemen met ons via het aanvraagformulier. Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar info@voordeligkunststof.nl

Ik wil graag advies, hoe kan ik contact opnemen?

Wij zijn dol op persoonlijk contact. We vinden het fijn als we met je mee kunnen kijken naar jouw klus en om je te adviseren over het juiste materiaal. Je kan contact opnemen met ons via het aanvraagformulier. Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar info@voordeligkunststof.nl

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn persoonlijk bereikbaar op maandagen tot en met vrijdagen van 8.00 uur tot en met 17.00 uur. Met uitzondering van feestdagen! 

Verwerken jullie ook bestellingen in het weekend?

Helaas zijn wij geen robots of machines. In onze online fabriek wordt alleen op werkdagen gewerkt en helaas niet in het weekend. Als je dus op zaterdag of zondag een bestelling doet, dan krijg je op maandag een bevestiging van ontvangst. Daarna gaan we uiteraard zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Wat zijn de verzendkosten?

We rekenen voor alle klussen, groot of klein, verzendkosten van 15 euro. Bij grote afmetingen zijn wij genoodzaakt om een koerierdienst in te schakelen en dat kost geld. We vinden het alleen niet eerlijk dat de ene klusser meer verzendkosten betaald dan de andere, dus houden we vast aan een standaard verzendprijs van 15 euro.

Hoe verzenden jullie het materiaal voor mijn klus?

Het materiaal wordt, mits binnen de juiste afmetingen, verzonden met PostNL. In de regio Tilburg, ’s-Hertogenbosch en Eindhoven kunnen we zelfs gebruik maken van een eigen bezorgservice van onze productiepartner. Bij grote afmetingen en hoeveelheden, schakelen wij een koerierdienst in.

Wat zijn jullie levertijden?

We proberen alle creatieve klussers zo snel mogelijk van materiaal te voorzien. De levering is afhankelijk van een aantal zaken, zoals voorraad en eventuele extra bewerkingen die wij toepassen op het materiaal. Gemiddeld leveren wij binnen de 3-5 werkdagen. Mocht het zo zijn dat het wat langer duurt, dan nemen we uiteraard contact met je op!

Hoe kan ik betalen?

Betaling is mogelijk via onder andere iDeal, Maestro, Mastercard en PayPal. Wil je jouw order gewoon overboeken? Neem dan contact met ons op.

Kan ik dan ook achteraf betalen?

Nee, dat kan niet. Zodra wij jouw betaling binnen hebben, gaan we voor je aan de slag.

Krijg ik een factuur bij de bestelling van mijn klus?

De factuur krijg je altijd toegestuurd, maak je geen zorgen!

Er is iets misgegaan, hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Verdorie… Niet het juiste materiaal besteld? Of hebben wij een foutje gemaakt? Dan is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Mocht je de bestelling retourneren, dan stellen we het op prijs als je ons eerst op de hoogte brengt. Op die manier kunnen we samen kijken waar het mis is gegaan en zetten we alles voor je in gang. Let op: de producten die geretourneerd worden, mogen geen stukken of oneffenheden bevatten. Helaas kunnen we dan niets voor je betekenen en zal je opnieuw een bestelling moeten doen.